Είχα γράψει παλαιότερα για την προσφορά του ΚΕΚ ΔΗΜΗΤΡΑ, στα πλαίσια του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας χωρίς αυτοκίνητα, να προσφέρει 26 ποδήλατα στο Δήμο, με σκοπό να δοθούν προς χρήση από τους Λαρισαίους. Μέσω ενός οργανωμένου συστήματος παράδοσης-παραλαβής, τα ποδήλατα αυτά θα διατίθενται προς Λαρισαίους και επισκέπτες με σκοπό την προώθηση και χρήση των ποδηλάτων ως κύριο μέσο μεταφοράς στην πόλη.
Σήμερα, θέλω να …προχωρήσω παρά πέρα, με μια πρόταση: την επιχορήγηση αγοράς ποδηλάτου, ακριβώς όπως για υβριδικό και ηλεκτρικό αυτοκίνητο χαμηλών εκπομπών ρύπων. Οι δρόμοι της Λάρισας έχουν φράξει λόγω της πληθώρας των αυτοκινήτων αλλά και της νοοτροπίας μας και όταν η Λάρισα πνίγεται στα καυσαέρια, το ποδήλατο αποτελεί την ιδανική εναλλακτική λύση διακίνησης. Από τη στιγμή μάλιστα που το ποδήλατο ως μέσο αποτελεί μια οικολογική, οικονομική και υγιεινή επιλογή, τότε γιατί όχι το κράτος, μέσω των δήμων που επιθυμούν, να επιχορηγεί την αγορά ποδηλάτου, ως κίνητρο για χρήση του στις διακινήσεις εντός των πόλεων και όχι μόνο.
Ο σκοπός αυτής της πρότασης είναι πολλαπλός. Κυρίως είναι η ενθάρρυνση των νέων, οι οποίοι είναι χαμηλόμισθοι, για αγορά και χρήση ποδηλάτου στις μετακινήσεις τους. Εδώ είμαστε, λοιπόν. 'Οχι μόνο ...οικολογικά μηνύματα και δήθεν ...ευαισθησίες από τους κρατούντες. Αμ' έπος, αμ' έργο.
Σήμερα, θέλω να …προχωρήσω παρά πέρα, με μια πρόταση: την επιχορήγηση αγοράς ποδηλάτου, ακριβώς όπως για υβριδικό και ηλεκτρικό αυτοκίνητο χαμηλών εκπομπών ρύπων. Οι δρόμοι της Λάρισας έχουν φράξει λόγω της πληθώρας των αυτοκινήτων αλλά και της νοοτροπίας μας και όταν η Λάρισα πνίγεται στα καυσαέρια, το ποδήλατο αποτελεί την ιδανική εναλλακτική λύση διακίνησης. Από τη στιγμή μάλιστα που το ποδήλατο ως μέσο αποτελεί μια οικολογική, οικονομική και υγιεινή επιλογή, τότε γιατί όχι το κράτος, μέσω των δήμων που επιθυμούν, να επιχορηγεί την αγορά ποδηλάτου, ως κίνητρο για χρήση του στις διακινήσεις εντός των πόλεων και όχι μόνο.
Ο σκοπός αυτής της πρότασης είναι πολλαπλός. Κυρίως είναι η ενθάρρυνση των νέων, οι οποίοι είναι χαμηλόμισθοι, για αγορά και χρήση ποδηλάτου στις μετακινήσεις τους. Εδώ είμαστε, λοιπόν. 'Οχι μόνο ...οικολογικά μηνύματα και δήθεν ...ευαισθησίες από τους κρατούντες. Αμ' έπος, αμ' έργο.
7 σχόλια:
Πραγματικά υπέροχη ιδέα! Και δεν νομιζω πως ειναι οικονομικά ασύμφορη, οπότε μακάρι να βρεθεί κάποιος να το τολμήσει!
@Στοχαστής: στων κουφών την πόρτα...
Τέτοιες κοινοτομίες δεν χωράνε δυστυχώς στα αγύριστα και οπισθοδρομικά κεφάλια των πολιτικών και ηγετών οποιασδήποτε χώρας.
Πραγματικά τέλεια ιδέα,μπράβο σου!
"Καινοτομίες" ήθελα να γράψω και όχι "κοινοτομίες", συγνώμην!
Θα ήταν υπέροχο αν και πολύ απίστευτο....
@Μάτα: δίκιο ΄χεις για τα ...κεφάλια
@Dim. xacharakis: είθε
Δημοσίευση σχολίου